czwartek, 9 lutego 2012

WYNIKI CANDY

Witam. Niestety mam kompletny brak możliwości obrobienia zdjęć (z braku czasu).
Losowanie się już odbyło więc może podam wyniki, a koło 19 wkleję zdjęcia itp.

Osoby wylosowane:
Nagroda główna: Yolcia wpis 30 styczeń
Nagroda dodatkowa (o tym później)  beata wpis 05 luty.

......................................................................................................................................................

OK. Więc zgodnie z obietnicą fotorelacja z całego zajścia ;)

"produkcja" losów:


 LOSOWANIE, w roli głównej oczywiście Gabrielek:


 Wyrzucenie całej zawartości z miseczki, bez szczególnego zainteresowania się którymkolwiek z losów:


 Kradzież miseczki i ucieczka z  miejsca zdarzenia:


Z przyczyn widocznych powyżej losowania dokonałam Ja, oto szczęśliwe losy:
 yolcia


beata

Yolcia dostanie paczuchę której zdjęcia były podane w CANDY
Ze względu na duże zainteresowanie którego przyznam się nie spodziewałam zdecydowałam że wyślę także drugą nagrodę - coś z biżuterii wykonanej przeze mnie.

Bardzo proszę zwyciężczynie o kontakt e-mail.

Bardzo wszystkim dziękuję za udział w zabawie.
Mam nadzieję że sporo osób ze mną zostanie i będzie mnie odwiedzać, cieszę się że zaglądacie do mnie, oraz pozostawiacie komentarze.
W niedalekiej przyszłości zamieszczę kilka tutków krawieckich z szycia ubranek Gabrysiowych i mam nadzieję całą masę biżuterii, ale to już nie ode mnie zależy.

Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej. 

16 komentarzy:

  1. Życzę Tobie i Twojemu synkowi dużo dobrych i szczęśliwych chwil, dni, lat.
    Gratuluję wylosowanym;-) Szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  2. co ja???? naprawdę?? mam się już cieszyć??

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się niezmiernie cieszę:):):) aż mnie przestało kolanko boleć;):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy ja wygrałm bo tak czytam i nie moge uwierzyc nigdy nic nie wygrałam nie wiem czy mam sie juz cieszyć ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!! :)
    Dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Dziękuję za wspólną zabawę! Słodki synuś! Niech Ci się zdrowo chowa! aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn! masz śliczną maszynkę losującą♥♥♥ choć trochę jakby niesprawna... następnym razem na pewno lepiej sobie poradzi! całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj może następnym razem więc... ^^ Olu - zapraszam Cię więc tym razem ja na Candziakowe otwarcie http://mysweetie-shop.blogspot.com/

    Otwieramy sklepik!! :D

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje !
    Świetna fotorelacja z losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za miłą zabawę i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. czyli jednak zapamiętałam tą niebieską łapkę na zielonym tle;):)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...